شادمانی دانش آموزان
در تعريف شادي هنوز يك تعريف بسيار مشخص و همه گير بدست نيامده است.فوردايس(1983) شا دي را چيزي بيش از يك حالت خلقي گذرا مي داندو آنرا تفسير ذهني فرد از معيارهاي عين در نظر مي گيرد.به طور كلي شادي را احساس خوشي ،رضايت واحساس خوب دروني توصيف كرده و آنرا تجربه احساس نشاط، خشنودي وخوشي وهمچنين دارا بودن اين احساس كه فرد زندگي خود را خوب ، با معنا وباارزش بداند، درنظر گرفته اند. طبق اين تعريف مشخص ميشود كه شادي يك پديده ذهني است و به طرز تفكر ،ادراك و پردازش اطلاعات افراد بستگي دارد تا شرايط و موقعيت هاي واقعي. عاطفه وهيجان مثبت كه به عبارتي اجزاء اصلي شادماني هستند... .. .
بقیه در ادامه مطلب
.
.
.